LT Afbouw Derde Helft met Justen de Wildt en Danny Zuijderwijk

🎉 CHEERIOOOOOOOOOOOO 🎉
🎶 Wie neem jij aanstaande zaterdag mee naar de LT Afbouw Derde Helft met Danny Zuijderwijk en Justen de Wildt? Het geluid is in handen van ENTERTAINIT dus dit wordt gewoon een SPECKTAKEL 🎶 Aftrap tegen RBC is om 15.30 uur. Na de wedstrijd volop feest in de kantine! Tot zaterdag, de leukste dag van de week 💙💛
Lees meer

Pupil van de Week: Julian Stolp

Aanstaande zaterdag speelt het vlaggenschip van FC Lisse haar laatste thuiswedstrijd tegen RBC. Een speciale wedstrijd, zeker voor Julian Stolp, die vanuit de dug-out de wedstrijd mag aanschouwen. We zochten Julian op voor een diepte interview. Julian, heel veel plezier zaterdag!!

 

Wat is je naam en leeftijd? 

Julian Stolp. Ik ben 9 jaar oud.

Hoelang speel je al bij FC Lisse?

Ik speel nu 6 jaar bij FC Lisse.

In welk team speel je dit seizoen?

In de JO10-3.

Wat is je leukste ervaring tot nu toe bij FC Lisse?

De Slotdag van FC Lisse vind ik altijd heel leuk en afgelopen zaterdag maakte ik mijn mooiste doelpunt die ik ooit heb gemaakt in de kruising.

Heb je naast voetballen nog meer hobby’s en zo ja welke?

Ik zit op judo en ik vind het ook heel leuk om te trainen bij FUNFIT.

Op welke school zit je en in welke groep?

Ik zit op de Kindercampus Joseph in groep 5 bij juf Pamela

Wat is jouw lievelingseten?

Biefstuk met aardappelpuree.

Wat is jouw favoriete programma op TV?

Touzani tv.

Welke game vind jij het allerleukst? 

FC 26 op de Playstation.

Wie is jouw favoriete speler bij FC Lisse en waarom?

Gijs de Bruin omdat hij heel goed is achterin en ik ook achter sta. Ik vind het ook jammer dat Rowdy en Kevin geblesseerd zijn.

Wat is jouw favoriete club in Nederland?

Ajax en FC Lisse natuurlijk.

Wie is jouw favoriete speler in Nederland?

Mika Godts en Denzel Dumfries.

Wat denk jij dat de uitslag wordt zaterdag? 

3-1 winst voor FC Lisse.

Hoe vind jij het dat FC Lisse een eigen KidZclub heeft?

Suuuuuuuuuper leuk!!

Wil je zelf nog iets aan het interview toevoegen?

Mijn opa is de beste van de staf van FC Lisse 😉

 

Lees meer

Ruud Kors beoogde nieuwe penningmeester

Het bestuur van FC Lisse is verheugd te kunnen meedelen dat Ruud Kors vanaf heden meeloopt als beoogde nieuwe penningmeester van FC Lisse. Huidig penningmeester, Dave Zonneveld, gaf in een eerder stadium aan zich tijdens de aankomende ALV niet herkiesbaar te stellen voor een nieuwe termijn.
 
In de persoon van Ruud Kors denkt het bestuur een zeer geschikte opvolger te hebben gevonden. Ruud is onlangs met pensioen gegaan, heeft een sterke financiële achtergrond, heeft jarenlang gewerkt in leidinggevende functies bij de Rabobank en beschikt over ruime bestuurservaring. En ook de historie van onze vereniging is de in Lisse woonachtige Ruud niet vreemd; ooit kwam hij uit voor Sportclub Lisse, en nog steeds is hij op zaterdag langs het hoofdveld te ontdekken.
 
Nadat Ruud heeft meegelopen met het bestuur, is de intentie om hem tijdens de ALV dit najaar formeel voor te dragen als nieuwe penningmeester. Tegen die tijd zal Ruud zich uitgebreid voorstellen. 
 
Voor nu wensen we Ruud alvast een plezierige en leerzame tijd in samenwerking met ons bestuur.
Lees meer

Vuttersmiddag op vrijdag 15 mei

Na een geslaagde Vrijwilligersavond, zwaaien de deuren van onze CoffeeClick Lounge open op 15 mei a.s. voor onze vrijwilligers van senioriteit. De gewaardeerde vrijwillige Vutters zijn van harte welkom van 14.30 tot 17.00 uur voor een gezellig samenzijn, een hapje en drankje. Natuurlijk met dat fantastische uitzicht op ons hoofdveld. Aanmelden deze editie is niet noodzakelijk. We wensen al onze vrijwilligers alvast heel veel plezier 💙💛

 

Lees meer

Bennie Baron nieuwe trainer JO14-1

Alhoewel de zon volop schijnt, bevindt seizoen ’25-’26 zich in de herfst van haar bestaan. Het is echter geen reden voor onze TCO om stil te zitten. Integendeel, de Technische Commissie Opleiding onder aanvoering van Wim Bouckaert maakt meters. Waar we eerder al Ali E. Aydin en Marcel Rabbers aan jullie mochten introduceren als ‘jeugdontwikkelaars’, zijn we verheugd te kunnen meedelen dat ook Bennie Baron zijn nieuwe thuis vindt op Ter Specke. Als nieuwe trainer van de JO14-1 stelt hij zich graag aan jullie voor.
 
‘Ik ben Bennie Baron, geboren in Amsterdam op 11-01-2006. Zelf voetbal ik sinds ik vier jaar oud ben, en doe dat het allerliefst. Ik coach nu zo’n twee jaar lang en doe dat met ontzettend veel plezier. In coaching, mensen beter maken, daar zie ik voor mezelf een toekomst in.
 
Ik denk dat ik een heel mooi en leerzaam seizoen ga hebben bij FC Lisse, ik kijk er zeer naar uit. Na eerdere gesprekken denk ik dat ik persoonlijk sociaal goed binnen de club pas; ik communiceer graag met andere trainers en mensen binnen de club zodat we van elkaar kunnen leren en door kunnen groeien. Ik hoop dan ook op een langdurige samenwerking. Laat seizoen 26-27 maar komen’.
 
We wensen Bennie alsook de andere trainers rondom de JO14 heel veel succes en plezier het aankomende seizoen 💙💛
Lees meer

35+ en lekker voetballen? Meld je aan voor 7×7

ᴡᴀᴀʀꜱᴄʜᴜᴡɪɴɢ: 𝟩x𝟩 ᴘʀᴏᴍᴏᴛɪᴇᴠɪᴅᴇᴏ 🍿
Maandenlang is er aan gewerkt om een promotievideo te maken van onze 7×7 competitie. Een van de leukste competities op Ter Specke verdient deze spotlights omdat;
🕝 het slechts een uurtje heerlijk ballen is
🏠 je altijd thuis speelt
💪🏻 je nog lekker fit blijft
🍻 de derde helft nog altijd ouderwets gezellig is
Geef je dus nu op als individu of als team via 7×7@fclisse.nl Deel deze video en help onze HELDEN VAN VELD 10 verder te groeien 💙💛
De 7×7 competitie wordt mogelijk gemaakt door Pompe Speciaalreiniging.
Lees meer

JAMES Autoservice verlengt contract en heeft leuke winactie voor de wedstrijd tegen Rijnvogels

We zijn verheugd mee te kunnen delen dat het sponsorcontract met JAMES Autoservice is verlengd en verbeterd zelfs. Om dat te vieren verloot JAMES een Red Bull Soundbox onder de mensen die de uitslag FC Lisse – Rijnvogels a.s. zaterdag goed voorspellen. Doe mee via deze pagina: https://www.jameslisserbroek.nl/voorspel-en-win

Daarnaast is het sponsorschap een serieuze zaak. We zochten Hans Smits op en vroegen hem naar de beweegredenen van JAMES Autoservice om de samenwerking te intensiveren.

 

Kun je iets vertellen over de organisatie JAMES Autoservice?

JAMES Autoservice Lisserbroek is onderdeel van De Beelen Groep en hét merkonafhankelijke adres voor onderhoud aan alle personenauto’s, bestelwagens en campers. James is een landelijke keten van lokale ondernemers. Onze focus ligt op persoonlijke aandacht, transparantie en eerlijk advies. Of je nu in een splinternieuwe hybride rijdt of een vertrouwde occasion, wij hebben de kennis en moderne apparatuur in huis om elke auto in topconditie te houden.

Wie zijn jullie klanten, waarvoor kunnen ze bij jullie terecht?

Onze klanten zijn zowel particulieren als zakelijke rijders (lease). Eigenlijk kan iedereen bij ons terecht voor het complete pakket: van de jaarlijkse APK en regulier onderhoud tot complexe reparaties, bandenwissel, airco-service en ruitreparatie. We zijn een ‘one-stop-shop’ waarbij de fabrieksgarantie altijd behouden blijft.

Hoe lang zijn jullie al sponsor van FC Lisse?

Wij zijn al vele jaren als trotse partner verbonden aan de club. Dat begon ruim 30 jaar geleden al toen Frank Beelen met Autocentrum Beelen begon wat inmiddels is uitgegroeid tot De Beelen Groep met 5 vestigingen in de Randstad. Sterker nog, we zijn zelfs hoofdsponsor geweest met het Lisser Auto Bedrijf (LAB).
Door de jaren heen hebben we de samenwerking steeds verder zien groeien. Het is een partnerschap dat geworteld is in de lokale gemeenschap van Lisse en de Bollenstreek.

Wat is de reden dat jullie FC Lisse sponsoren?

Bij JAMES geloven we in de kracht van lokaal verbinden. FC Lisse is een prachtige vereniging met een enorme uitstraling in de regio en een sterke focus op zowel prestatie als breedtesport. Wij dragen graag ons steentje bij aan een club waar passie, teamspirit en ambitie centraal staan – waarden die we binnen ons eigen bedrijf ook dagelijks nastreven.

Wat zijn jullie verwachtingen van de geïntensiveerde samenwerking op korte en lange termijn?

Op de korte termijn willen we onze zichtbaarheid vergroten, zodat elk lid en elke supporter weet dat ze voor kwalitatief auto-onderhoud bij ons aan het juiste adres zijn. Op de lange termijn hopen we een nog diepere verbinding aan te gaan met het zakelijke netwerk van de club (de Business Club). We willen niet alleen een bord langs de lijn zijn, maar een actieve partner die waarde toevoegt aan de club en haar achterban.

Wanneer ben jij een tevreden sponsor?

Ik ben tevreden als de samenwerking een win-winsituatie is. Dat betekent dat we enerzijds de club ondersteunen in hun sportieve en maatschappelijke doelen, en anderzijds dat we nieuwe gezichten in onze werkplaats mogen verwelkomen die via FC Lisse bij ons terecht zijn gekomen. Als mensen met een glimlach wegrijden in een veilige auto en wij tegelijkertijd kunnen genieten van de successen op Ter Specke, dan is onze missie geslaagd.

 

We bedanken JAMES Autoservice voor hun vertrouwen in onze vereniging en kijken uit naar de verdere samenwerking om onze beide ambities waar te maken.

 

Lees meer

Marcel Rabbers nieuwe hoofdtrainer O16

ᴍᴀᴀᴋ ᴋᴇɴɴɪꜱ ᴍᴇᴛ ᴅᴇ ɴɪᴇᴜᴡᴇ ʜᴏᴏꜰᴅᴛʀᴀɪɴᴇʀ ᴠᴀɴ ᴅᴇ ᴊᴏ𝟣𝟨: ᴍᴀʀᴄᴇʟ ʀᴀʙʙᴇʀꜱ

Na eerder al de nieuwe trainer van de JO15 te hebben gepresenteerd afgelopen week, zijn we nu verheugd te kunnen melden dat ook de de functie van hoofdtrainer JO16 is vervuld. Marcel Rabbers stelt zich graag aan jullie voor.

‘Via een oude voetbalmaat en een lange weg binnen het voetbal is dit een hernieuwde kennismaking met FC Lisse, in de persoon van Wim Bouckaert. Een koffie doen en kijken of er een (befaamde) klik is. En die is er… een mooie roemrijke club uit de Bollenstreek met ambities om voetballers en voetbalsters met plezier te ontwikkelen. Qua visie en manier van opleiden en ook het warme gevoel leidt uiteindelijk dat ondergetekende de 016 gaat trainen en coachen, en daar heb ik zin in. Onderdeel zijn van een plan.

Ik heb een lange reis gemaakt in het voetbal; van DSOV (de club waar mijn roots liggen) HFC Haarlem, Van Nispen, SJC, sv Hoofddorp, tweemaal Rijnsburgse Boys… en als kers op de taart de mogelijkheid gehad om bij de mooiste club van Nederland te gaan werken.

Voor mij is opleiden een passie, om jonge gasten te ontwikkelen. Met plezier naar prestatie en ontwikkeling. Niet te complex en ruimte voor eigen initiatief van het individu. De basis vormen, passen – trappen, positiespelen, partijen en oog voor het detail, zoals ook de beroemdste nummer 14 van Nederland het voor stond.

Naast mijn passie voor het voetbal, werk ik part-time bij Holland Casino als gastheer en ben ik met drie mooie kids woonachtig in Hoofddorp’.

FC Lisse wenst Marcel heel veel plezier en succes op Ter Specke, bij het waarmaken van onze gezamenlijke ambities 💙💛

 

Lees meer

Ali E. Aydin nieuwe hoofdtrainer O15

Na een zorgvuldige selectie zijn we blij om de 27-jarige Ali E. Aydin te verwelkomen bij FC Lisse! 🙌

Ali kiest bewust voor onze club, omdat onze visie goed aansluit bij zijn eigen ideeën en hij zich hier verder wil ontwikkelen.

Ondanks zijn leeftijd brengt hij al flink wat ervaring mee. Hij was actief binnen de jeugdopleiding van sc Buitenveldert, maakt deel uit van de technische staf van Sporting Martinus én deed ervaring op in het betaald voetbal bij Go Ahead Eagles als video-analist voor de O15 en O16.

Bij FC Lisse gaat Ali aan de slag met onze O15-selectie. Met zijn ervaring en energie hebben we er alle vertrouwen in dat hij onze talenten verder helpt groeien! 💪

Naast zijn voetbalkennis staat Ali bekend als gedreven, enthousiast en ambitieus. Een trainer met wie we graag vooruitkijken binnen de club! 🚀

We wensen Ali veel succes en plezier met zijn team en kijken uit naar een mooie samenwerking! 🤝

#FCLisse #WelkomAli #Jeugdopleiding #Voetbal

 

 

Lees meer

Vrijwilliger Gerard van Dijk koninklijk onderscheiden

Onze vrijwilliger Gerard van Dijk (86) heeft vrijdagavond een Koninklijke Onderscheiding ontvangen uit handen van loco-burgemeester Kees van der Zwet. De uitreiking vond plaats tijdens de prijsuitreiking van het Nederlands Kampioenschap Tulpenkeuren. De heer Van Dijk is bevorderd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Eerder werd Gerard van Dijk op 24 april 2007 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau voor zijn inzet in bestuurlijke en uitvoerende functies bij voetbalverenigingen in Lisse en bij de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB). Hij is nog altijd actief bij FC Lisse als coördinator, aanjager en scheidsrechter bij de regionale zaalvoetbalcommissie.

Na zijn benoeming heeft hij zijn vrijwilligerswerk voortgezet en uitgebreid met nieuwe activiteiten. Tijdens zijn actieve carrière werkte Van Dijk in de bloembollensector. Na zijn pensionering bleef hij zich inzetten voor de sector.

FC Lisse feliciteert Gerard van Dijk met deze bijzondere en koninklijke erkenning.

Bron: Bollenstreek Omroep / Foto: Johanna Oskam

 

Lees meer
< /body> < /html>