Sponsorinitiatief FC Lisse opening Sportnext

Het innovatieve en ludieke sponsorinitiatief ‘De Schaduwselectie’ is vandaag de opening van het toonaangevende sportmarketingplatform SPORTNEXT. Vrijdag 10 juli start het initiatief bij FC Lisse, en inmiddels schreven al 25 sponsors zich in voor het wekelijkse trainingsmoment!

“Hoe krijgen we de sponsors in beweging en hoe zorgen we voor meer binding tussen de lokale ondernemers en het eerste elftal? Met deze vraag ging FC Lisse de afgelopen maanden aan de slag. Het resultaat is een even origineel als doeltreffend idee. De sponsors van de club opereren in het seizoen 2020/’21 als ‘schaduwselectie’ en komen elke vrijdag samen om een uur te sporten. Op vrijdag 19 juni was de aftrap met een ‘selectiepresentatie’ in Grand Hotel Huis ter Duin, waar voorheen het Nederlands elftal altijd verbleef.

Een van de doelen die FC Lisse zich komend seizoen heeft gesteld is de binding tussen sponsors, selectie en de vereniging verder versterken. Daarnaast wil de club die uitkomt in de Derde Divisie een actieve bijdrage leveren aan een gezonde samenleving. Door voor de sponsors van FC Lisse een wekelijkse vrijdagochtendtraining te organiseren, die regelmatig wordt begeleid door de technische staf en spelersgroep van FC Lisse 1, slaat de vereniging twee vliegen in één klap.”

Lees hier verder!