Oktoberfest groot succes!!

Vanuit de evenementencommissie (cafetaria-model) is afgelopen zaterdag voor het eerst het Oktoberfest georganiseerd en het was een groot succes. Van jong tot oud, alles en iedereen die aanwezig was heeft genoten van deze avond met een hoop positieve reacties tot gevolg. Voor het genot en uiteraard ook een stukje extra omzet, doen we het met z’n allen voor. Met nadruk op met zijn allen! Als evenementencommissie nemen wij weliswaar het voortouw, maar wij kunnen dit niet zonder jullie als publiek en ook zeker niet zonder inzet van een groot team fantastische vrijwilligers/leveranciers.

Het liefst hadden we iedereen persoonlijk willen bedanken maar dit gaat wat ver en bovendien zijn we alweer doorgeschakeld naar het volgende evenement. Nadere info volgt zodra hierover mee bekend is. Dus houdt de site en social media in de gaten.

In willekeurige volgorde bedanken we de volgende mensen voor hun inzet: team O17-7 voor het sjouwwerk op vrijdagavond, de zaterdagochtendploeg van Maarten/Johan voor hun flexibiliteit en snel schakelen voor extra verlichting en gereedschap, Harry voor het opvangen van de materialen op vrijdag, Jacques voor de betalingen, Theo voor de inkoop, Gerard voor aanpassen kassa-systeem, Cees voor de PR op Facebook, Hubert voor zijn schitterende foto’s, Ben voor het geluid en inzet barpersoneel, Rene en Gillian voor de baroverdracht met helpende handjes na hun shift, Jan en Evelien voor de catering, het EHBO-team Frans en Sander (gelukkig niet nodig) maar hebben wel op andere vlakken handjes uit de mouwen gestoken, het barteam onder aanvoering van Andrea met hulp van Henk, Paul, Marina, Marielle en Danielle, DJ Pieter voor zijn passende muziekkeuze, De Pretnoten voor hun getoeter met toegift, Cappie entertainment met Die Nagtegal Geschwister, Keurslager Ronald Clemens voor de kip en braadworsten, De Tent voor de tafels/banken en bierpullen, Flexteam Security en uiteraard de schoonmaakploeg van FC voor hun zeer noodzakelijke dweilwerk in de kantine. Nogmaals dank aan allen en wat ons betreft op naar editie 2.20!

Namens de Evenementencommissie FC Lisse

Anco & Arnoud