Digitale scoringsbord aantrekkingskracht voor sponsors

De investering in het digitale scorebord blijkt een succes. Door de opgedane ervaringen en de insluipende routine van de beheerders verdwijnen langzamerhand de laatste plooien uit het gebruik en presentatie van en op het bord.

Het scorebord is natuurlijk vooral bedoeld voor het weergeven van de standen en de weergave van de wedstrijdtijd. Maar een digitaal scorebord biedt duidelijk meer mogelijkheden. Het geeft niet alleen gelegenheid voor het weergeven van actuele informatie betreffende de wedstrijden, maar het biedt ook mogelijkheden voor extra exposure in de vorm van reclame boodschappen.

Inmiddels zien dan ook steeds meer bedrijven de voordelen van extra reclame voor, tijdens en na de wedstrijd op zaterdag. Zo mochten we onlangs nog Faber Schilderwerken en de Witteveen Groep toevoegen aan de deelnemerslijst voor het scorebord.

Het scorebord is niet alleen een medium voor het ‘visualiseren van plaatjes’. Naast deze reguliere statische beeldreclame biedt het scorebord namelijk ook de mogelijkheid voor het tonen van filmpjes. Deze filmpjes kunt u zelf (laten) maken of u laat FC Lisse dit verzorgen. De kosten hiervan vallen bijzonder mee, zult u ervaren. De tijdsduur van een filmpje is maximaal 8 seconden. Dat is best lang en biedt natuurlijk heel veel opvallende mogelijkheden.

Bent u ook geïnteresseerd in exposure via het digitale scoringsbord, stuur dan een mailtje met uw gegevens (naam en telefoonnummer) naar sponsors@fclisse.nl. Een van de leden van de sponsor commissie zal dan contact met u opnemen.