amersfoort-supportersclub

Marvin Nieuwlaat kijkt uit naar duels met FC Lisse

Nieuws

Op Topklasse.com wordt Marvin Nieuwlaat geinterviewd over zijn verwachtingen van de Topklasse. "Vanaf het begin heb ik de Topklasse gevolgd. Ik keek altijd als eerste hoe FC Lisse had gespeeld. Ik verwacht dit seizoen niet dat we gaan degraderen. We hebben een goede ploeg. Waar we op moeten letten is dat we niet teveel schorsingen oplopen en blessure vrij blijven. Dan moet het ook wel een beetje meezitten. We hebben wel een iets bredere groep dan vorig seizoen. Dat is de winst."

''Weer op het hoogste niveau aan de bak, hoe kijk jij daar tegen aan? Tegenstanders als IJsselmeervogels- Spakenburg-Katwijk en niet te vergeten FC Lisse waar je landskampioen mee bent geworden. Heel speciaal gevoel voor jou denk ik."

''Ja dat zijn natuurlijk prachtige affiches, veel publiek. Krijg ik een kick van, veel toeschouwers, en dan uitblinken. In de Topklasse speel je op het hoogste niveau en daar doe je het voor. Ik ben pas nog uitgenodigd bij de afscheidswedstrijd van Rene v Wieringen en Michael v/d Laan bij FC Lisse. Dat was erg leuk om dat mee te maken op bekend terrein. Zo'n landskampioenschap is voor niet veel spelers weggelegd, echt uniek. Een speciaal gevoel heb ik zeker bij de club FC Lisse. In oktober spelen we in Lisse, als ik twee keer scoor ben ik tevreden,'' laat Nieuwlaat weten met een brede glimlach op zijn gezicht.

Zoeken
Fotoalbum 2012-2013
Volg FC Lisse op Twitter
Adres

Sportpark Ter Specke
Spekkelaan 1
2161 GH Lisse
Tel: 0252-413494
Routebeschrijving

Postadres
FC Lisse
Postbus 298