Roel de Goede 'Mister FC Lisse'

Nieuws

Roel de Goede Nu Rene van Wieringen na dertien seizoenen selectievoetbal gaat stoppen mag Roel de Goede zich de nieuwe Mister FC Lisse noemen. Roel gaat straks beginnen aan zijn twaalfde seizoen in het geel-blauwe shirt. Een fantastisch bericht. Roel is van ons en blijft van ons.

Er zijn personen binnen FC Lisse, die een verbond voor het leven lijken te hebben gesloten. Voor Roel is dat bij FC Lisse met Joost van der Lans. "Die band met Joost is natuurlijk wel bijzonder, Joost en ik zijn allebei elf jaar geleden bij de club gekomen. Eigenlijk vanaf het moment dat ik minuten maakte in het eerste elftal sprak ik Joost altijd even na de wedstrijden en dat is in de loop der jaren alleen maar meer geworden. We bellen of sms-en en we kaarten altijd op de donderdagen na de training. Joost mist eigenlijk geen enkele wedstrijd of donderdagavond training. Of we nu winnen of verliezen Joost is er altijd, hij is positief en steunt het team altijd.

Wat maakt FC Lisse voor Roel toch zo'n bijzondere club. "Komend seizoen wordt mijn twaalfde seizoen bij Lisse en dan kun je wel stellen dat Lisse je cluppie is geworden. Als je zolang bij de club zit ken je natuurlijk veel mensen binnen de club. Bij Lisse is het altijd gezellig, zeker de derde helft! Toen ik pas bij de club zat voelde ik me snel op mijn gemak, de mensen zijn erg betrokken. Als nieuwe speler voel je je denk snel thuis bij de club, het is een warme club. Lisse heeft natuurlijk een grote groep vrijwilligers die ervoor zorgen dat alles goed geregeld is en er iedere zaterdag en zondag honderden spelers kunnen voetballen. Daar kun je dus alleen maar trots op zijn!

Laatst aangepast: (21 feb 2012)

Adres

Sportpark Ter Specke
Spekkelaan 1
2161 GH Lisse
Tel: 0252-413494
Routebeschrijving

Postadres
FC Lisse
Postbus 298
2160 AG Lisse

Social media